Хвани жокера

Категория: Код: ХЖ

20.00 лв.

(0 ревюта)

,, Хвани жокера” е безценен инструмент за постигане на високи цели в бизнеса, маркетинга, продажбите. Книгата се основава на огромния практически опит, дълбочинни целенасочени изследвания и анализи на автора Радослав Благоев. Тя ще ви научи да бъдете стратези, да мислите извън рамката и да реализирате резултати, които сте смятали за непостижими.

  • Автор на книгата  – Радослав Благоев
  • Издател – Levels UP
  • Брой страници – 224
  • Корици – Меки
  • Език – Български

19 налични

Описание

Радослав ще ви направи по- успешни комуникатори, ще ви покаже как да продавате по-лесно и бързо, а клиентите ви да бъдат по-удовлетворени отвсякога. Той е експерт по ефективни продажби, стратегически маркетинг, убеждаваща комуникация. Радослав Благоев е високорезултатен бизнес коуч и ментор, както и предпочитан лектор на различни семинари и конференции по теми, засягащи бизнес развитието, маркетинга и продажбите. Провел е редица корпоративни обучения и консултира бизнеси на водещи позиции в разнородни браншове.

Радослав се концентрира върху развититето на модерни и работещи маркетинг стратегии и стратегии за продажби на базата на дълбокото познаване на псецификите на различните профили клиенти. Бизнес философията му се основава на изучаването на психологията на потребителите и на таргетирания подход за интегрирана маркетингова комуникация и продажби.

 

0.0 Средна оценка Rated (0 Ревюта)

Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%

Бъдете първият написал отзив за “Хвани жокера”

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

You have to login to add images.

adminВсе още няма ревюта
  • Име на магазина: Българска Образователна Кибернетика
Visit Store

Съдържание

Благодарности

Въведение

Да си търговец е призвание

Търговецът стратег

Неправилен подход при продажба на клиент с осъзната потребност

Директни продажби на актуален и познат продукт на човек с неосъзната потребност

7 основни елемента на ефективните продажби и убеждаващата комуникация

Стратегическото мислене в продажбите

Идея, базирана на емоцията при покупка и 100% ръст в продажбите

Чувството за притежание - по-силно от самата продажба

Стратегическа продажба - продажба на нов автомобил

Стратегическа продажба - продажба на стар автомобил 

Стратегическа продажба - продажба на скъпа почистваща машина за домашно ползване

Цветовете на хората и техните особености

  • Различните типове хора и как да говорим на техния език
  • Червени
  • Сини
  • Зелени
  • Жълти
  • Пример за мотивиране на различните типове хора 
  • Как да разпознаем цвета на човек?
  • Как да привлечем вниманието на различните цветове?
  • Провокативни мисли и изрази
  • Хамелеонът

Cross-Sell продажби

Продажба - размяна на стойности

Cash Back

Рекламна слепота и маркетингово късогледство

Програми за лоялност и референции

Добавена стойност

Изграждане на мрежа от лоялни клиенти

Фуния за продажбите

Да притиснем клиента чрез ограничения

Пример за развитие на клиентска мрежа

Примерна стратегия за разработване на новооткрит ресторант

Маркетинг и убеждаваща комуникация през 21 век

  • Статия, PR публикация или полезен материал за събиране на аудитория
  • Изграждане на аудитории
  • Уеб страница и комуникация
  • E-mail маркетинг

Манипулация и измама

  • Манипулация
  • Измама

Хвани Жокера

  • Продажба на апарат за високо кръвно налягане
  • Продажба на луксозен матрак
  • Надграждане на продажбата
  • Продажба на косачка за трева
  • Продажба на сако

Цената не е всичко

Винаги започвайте от най- високата цена

5 ключови принципа и механизма за оказване на влияние

  • Принцип на контраста
  • Отстъпка в искането
  • Принцип на бумеранга
  • Ефектът на стадото
  • Принцип на оскъдност

Заключение

Разгледай всички