Описание
Основните изледователски интереси на проф. Соломон включват въпросите на потребителското поведение и жизнения стил, методологии за онлайн изследванията. Символните аспекти на продуктите, психологията на модата, украшенията и имиджа, както и маркетинг на услугите. Публикувал е многобройни статии по тези и свързани с тях теми в академични списания и е изнасял лекции по покана върху тези въпроси във Великобритания. Също така и в скандинавските страни, Австралия и Латинска Америка. Изследванията му са финансирани от Американската академия по реклама, Американската асоциация по маркетинг, Международния съюз на търговските центрове и други.
Идеите в книгата са подкрепени от интригуващи и актуални примери, показващи потребителското поведение така, както е свързано с настоящите събития. В това издание ще откривате съвременни теми, включително пристрастяването към кратките текстови съобщения. Увеличаващото се значение на дизайна и естетиката ,, мултитаскинга”, теорията за управление на ужаса и други.
За да се илюстрира потенциала на изследваният ана потребителите да информират маркетинговата стратегия, текстът съдържа многобройни примери от конкретни приложения на концепциите за потребителското поведение. От страна на специалисти и маркетинг, в които такива концепции мога да се използват.
Стратегическият фокус е страхотен, но тази книга не приема, че всичко, което специалистите по маркетинг правят, е в интерес на потребителите или тяхната среда. По същия начин като потребители ние правим много неща, които също не са положителни. Хората страдат от пристрастяване, завист за статуса, етноцентризъм, разисъм и много други ,,изми”. За съжаление има моменти, когато маркетинговите дейности – преднамерено или не – насърчават или експлоатират тези човешки недостатъци. Тази книга се занимава с целостта на потребителското поведение без разкрасяване.
0.0 Средна оценка Rated (0 Ревюта)