Потребителското поведение

Категория: Код: 20

120.00 лв.

(0 ревюта)

Освен да разберем, защо хората купуват различни неща, опитваме се и да оценим как продуктите, услугите и потреблението допринасят за по-широкия социален свят, който възприемаме. НЕзависимо дали пазаруваме, готвим, почистваме, изграем баскетббол, излежаваме се на плажа или дори гледаме в огледалото, животът ни е повлиян от маркетинговата система. И сякаш тези преживявания не са достатъчно сложни, задачата по разбирането на потребителя се усложнява в геометрична прогресия, когато приемем многокултурна преспектива.

  • Автор – Майкъл Соломон 
  • Издател – Изток- Запад
  • Преводач на книгата – Людмила Маринова Андреева
  • Година на издаване на български език – 2011 година
  • Брой страници – 648
  • Корици – Меки
  • Език – Български

Описание

Основните изледователски интереси на проф. Соломон включват въпросите на потребителското поведение и жизнения стил, методологии за онлайн изследванията. Символните аспекти на продуктите, психологията на модата, украшенията и имиджа, както и маркетинг на услугите. Публикувал е многобройни статии по тези и свързани с тях теми в академични списания и е изнасял лекции по покана върху тези въпроси във Великобритания. Също така и в скандинавските страни, Австралия и Латинска Америка. Изследванията му са финансирани от Американската академия по реклама, Американската асоциация по маркетинг, Международния съюз на търговските центрове и други.

Идеите в книгата са подкрепени от интригуващи и актуални примери, показващи потребителското поведение така, както е свързано с настоящите събития. В това издание ще откривате съвременни теми, включително пристрастяването към кратките текстови съобщения. Увеличаващото се значение на дизайна и естетиката ,, мултитаскинга”, теорията за управление на ужаса и други.

За да се илюстрира потенциала на изследваният ана потребителите да информират маркетинговата стратегия, текстът съдържа многобройни примери от конкретни приложения на концепциите за потребителското поведение. От страна на специалисти и маркетинг, в които такива концепции мога да се използват.

Стратегическият фокус е страхотен, но тази книга не приема, че всичко, което специалистите по маркетинг правят, е в интерес на потребителите или тяхната среда. По същия начин като потребители ние правим много неща, които също не са положителни. Хората страдат от пристрастяване, завист за статуса, етноцентризъм, разисъм и много други ,,изми”. За съжаление има моменти, когато маркетинговите дейности – преднамерено или не – насърчават или експлоатират тези човешки недостатъци. Тази книга се занимава с целостта на потребителското поведение без разкрасяване.

0.0 Средна оценка Rated (0 Ревюта)

Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%

Бъдете първият написал отзив за “Потребителското поведение”

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

You have to login to add images.

adminВсе още няма ревюта
  • Име на магазина: Българска Образователна Кибернетика
Visit Store

Съдържание

Кратко Съдържание:

Част I - Потребителите на пазара

  • Глава 1 - Потребителките управляват

Част II - Потребителят като индивид

  • Глава 2 - Възприятие (перцепция)
  • Глава 3 - Учене и памет
  • Глава 4 - Мотивация и ценности
  • Глава 5 - Азът
  • Глава 6 - Личност и начин на живот
  • Глава 7 - Нагласи
  • Глава 8 - Промяна на нагласите и интерактивната комуникация

Част III - Потребителите като вземащи решение

  • Глава 9 - Индивидуално вземане на решение
  • Глава 10 - Купуване и изхвърляне на продуктите
  • Глава 11 - Групово влияние и лидерство на мнението
  • Глава 12 - Вземане на решения от организациите и домакинствата

Част IV - Потребителите и субкултурите

  • Глава 13 - Доходи и социална класа
  • Глава 14 - Етнически, расови и религиозни субкултури
  • Глава 15 - Възрастови субкултури

Част V - Потребителите и културата

  • Глава 16 - Културни влияния върху потребителското поведение
  • Глава 17 - Създадване и разпространение на глобалната потребителска култура
Разгледай всички